Du kanske också gillar
På grund av nya coronadirektiv kan vi inte träffas i Vasakyrkan. Följ vidare information på Inside Out-chatten
Kom med och bed! Länk till bönen – Mer information Måndag – tisdag kl 18
Arbetskväll i Vasakyrkan Tisdag 12 nov 19.00 Vi ”uppdaterar” vår kyrka
Bön & fika För dig som är dagledig Varje onsdag kl. 9.30