Vi träffas i Vasakyrkan
Onsdag
22 juli klockan 18.00
ca kl. 18.30 går vi till Shalom
Vi träffas i Vasakyrkan
Onsdag
22 juli klockan 18.00
ca kl. 18.30 går vi till Shalom
Endast digital bön via Google Meet Vi kopplar upp oss och ber tillsammans! Tisdag 16 februari kl 18
Kom med och bed! Länk till bönen – Mer information Måndag – tisdag kl 18
Tisdagsträff Se program och information Tisdag kl 14-16
Samtal Matt 4:1-11, Hebr 4:14-16 Länk till Torsdagsfikat Torsdag 18/2 kl 19.00