Nattvard i Vasakyrkan. Max 8 deltagare.
Blir vi fler kör vi en gång till
Onsdag 17 februari kl 19.15
Nattvard i Vasakyrkan. Max 8 deltagare.
Blir vi fler kör vi en gång till
Onsdag 17 februari kl 19.15
Bön i Vasakyrkan Onsdagar kl 9.30 Efter bönen fikar vi tillsammans
På grund av nya coronadirektiv kan vi inte träffas i Vasakyrkan. Följ vidare information på Inside Out-chatten
Bertil Åhman m fl Länk till webbgudstjänsten. Julafton 24 december kl 11
Bön för EFS & Salt Länk till mötet – Mer information Varje söndag kl 20-21