Du kanske också gillar
Kom med och bed! Länk till bönen – Mer information Måndag – tisdag kl 18
I allhelgonatid Sång och tal av Bertil Åhman Tisdag 3 november klockan 14.00 Läs mer>>
Bön i Vasakyrkan Onsdagar kl 9.30 Efter bönen fikar vi tillsammans
Församlingsbön Vi träffas i Vasakyrkan Onsdag kl 18