Vi träffas i Vasakyrkan
Onsdag
22 juli klockan 18.00
ca kl. 18.30 går vi till Shalom
Vi träffas i Vasakyrkan
Onsdag
22 juli klockan 18.00
ca kl. 18.30 går vi till Shalom
Bön i Vasakyrkan Onsdagar kl 9.30 Efter bönen fikar vi tillsammans
Gudstjänst på Swahili Karibu! /Välkommen! Lördag kl 10-12
Stina Polhage predikar Länk till webbgudstjänsten. Söndag 19 september kl 10
Bön för EFS & Salt Länk till mötet – Mer information Varje söndag kl 20-21