På grund av nya coronadirektiv kan vi inte träffas i Vasakyrkan.
Följ vidare information på Inside Out-chatten
På grund av nya coronadirektiv kan vi inte träffas i Vasakyrkan.
Följ vidare information på Inside Out-chatten
Bön i Vasakyrkan Onsdagar kl 9.30 Efter bönen fikar vi tillsammans
Vi ber och betjänar varandra Mer info: Digital förbönskväll Lördag 1 maj kl 18:30
Kom med och bed! Länk till bönen – Mer information Måndag – tisdag kl 18
Bön i Vasakyrkan Onsdagar kl 9.30 Efter bönen fikar vi tillsammans